2 Aralık 2012 Pazar

İBB Tesisleri Hayal Kırıklığı

İBB şehrin en güzel yerlerine sosyal tesisleri kurmuş. Bunlara bir yenisini de daha eklemiş; Çatladıkapı Sosyal Tesisleri. İyi de etmiş. Siftahını yaptık bu akşam. En son Fethi Paşa Korusu'ndaki sosyal tesislere gitmiş ve memnun kalmamıştık yemeklerinden. Ben bugün de gitmek istemedim lakin çoğunluğa uydum. Denize sıfır olduğu için temiz hava gayet iyi. Lakin hizmet çok kötü. Özellikle Meksika soslu bifteğin sosunu neredeyse biz gidip getirecektik havalimanından. O kadar yavaş geldi siparişlerimiz. Lezzet de gerçekten iyi değildi. Çay içmek, temiz hava almak için gayet iyi olabilir ama iş karın doyurmaya, lezzete gelince sosyal tesisler çok geride kaldı. Hemen bir dilekçe yazdım İBB'ye, bakalım ne cevap gelecek yada cevap gelecek mi? Taze kan gerek İBB mutfağına. 
Çirkin yemek sohbetinden çirkin bir konuya daha geçeyim; Burak yarın sınava girmek için Tekirdağ/Çorlu'ya gidecek. Halbuki kura ile hiç alakası yokmuş bu sınavın. Bir prosedür daha işte. Arkadaş askere gitmek neden bu kadar zor hiç anlamadım. Bence askerlik gönüllü bir iş olmalı. İsteyenler gitsin askere. Gidenlere de maaş bağlansın. Yada adamakıllı sıkı bir eğitim versinler, 60 günde bitirsinler eğitimi. O 6 ay, 15 ayda neymiş :S

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder