1 Aralık 2012 Cumartesi

Bir Cumartesi Sabahı Hikayesi

Burak'ın askere gitmesine 11 gün var :( Günümüz sayılı ve az olunca evde yapılması gereken ne kadar eksik varsa bir haftadır bunları tamamlama yolunda Burak. Avizenin büyük gelen ampulleri, çerçevelenmeyi bekleyen puzzlelarım, koridora asacağımız çerçevelerin fotoğrafları vs... Bu sabah biraz dinlenmek istedi kocacığım ve işe gitmedi. Ben de ona gitmeden önce yemek istediği şeyleri sormuştum ve sabah bir tanesi yapmaya karar verdim; pizza :) Evlendiğimizden beri ısrarla yapsam da bir türlü tam kıvamı bulamamıştım. Şimdiye kadar ya hep ince ya da kalın olmuştu. Bu sabah şeytanın bacağını kırdım :) İlk defa tam istediğimiz kıvamda oldu :) Sıradaki yemekler arasında mantı ve fıstık sarma var :)
Akşamleyin vedalaşma ziyaretlerine başlıyoruz. İlk olarak Burak'ın halasına davetliyiz. Her yörenin adeti farklı. Burak önce tüm akrabalarını gezecek "Allah'a ısmarladık"  diyecek. Sonra onlar da "güle güle" demeye gelecek. Halaya ilk defa gidiyoruz evlendiğimizden beri. Bizde eli boş gitmek istemedik. İki güzel torun için oyuncaklar aldık. Ben de ev halkı için vazgeçemediğim "balkabaklı sakızlı muhallebi" yaptım. Bakalım ilk ziyaret nasıl geçecek? Ben daha ziyade buruk oluyorum düşününce bile. Sabah baktığımda Burak'a aklıma sadece on gün sonra gideceği geliyor. Bu halim onu üzüyor biliyorum, görüyorum. Bu defa da onu üzdüğüm için üzülüyorum. Allah herkese hayırlısını versin. Onun için de ettiğim dua aynen böyle. Allah hakkımızda neresini, nasıl hayırlı gördüyse öyle olsun. Çünkü biz insan aklımızla görüp anlayamıyoruz, bilemiyoruz. O her şeyin en iyisini bilir. Bakalım nereye gidecek benim beyim :)
Hafta sonu geldi, evim beni temizle diye bağırıyor :) Süpürge zamanı :)
PS: Pizza çok güzel olmuştu yaaaaa :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder