1 Aralık 2012 Cumartesi

Masa Oyunlarıyla Merhaba

Üniversitedeki web site merakımın istikrarsız olması sonucu eşim benim için ideal çözümü blogda buldu. Bakalım teorisi ne derece doğru olacak :)


Masa oyunlarına çok meraklıyım jenga, tabu, monopoly, pictureka, labyrinth derken bugün kocacığım benim için trivial pursuit aldı. Arada bir çıkan sorular "bu da ne?" dedirten cinsten. Eğitici mi derseniz "evet", eğlenceli mi derseniz "evet". Biz ailecek çok beğendik. Tabi bir de ben kazanınca oyunu, çok daha eğlenceli oldu benim için :) Üniversitedeki ev arkadaşım Esra'nın hobisi oyunlardaki soruları ve cevapları ezberlemek. Oyunu aldığımı söylediğimde ilk tepkisi soruları ezberlediği oldu. Şimdi sen gel de Esra'yla bu oyunu oyna. Esra sana sesleniyorum; hafızanı daha kıymetli şeyler için kullan arkadaşım. Bizim oyunlarımızdan ne istiyorsun :p Düşününce neden bu oyunları bu kadar seviyorum? Küçüklüğümden beri ailemle oyun oynarız akşamları. Okuma-yazmaya geçmeden önce evcilik, dama, babayı iki yastık arası sandviç yapıp yemece vs... Tabi okur-yazar olunca oyunlar da farklılaştı. Önce seviyeye göre bum daha sonra hırsız-polis ve zirve nokta isim-şehir oldu. Masa oyunlarının yaygınlaşmasıyla evimize monopoly çakması milyarder girdi(Ananemin en sevdiği oyunlardan olmuştur milyarder). Birkaç yıl devam etti milyarder modası. O yetmeyince jenga geldi, tabu geldi, lise geldi, üniversite geldi geldi de geldi... Her oyun ortamı beraberlik ve eğlence olarak kaldı. Aile tatillere, arkadaşlar okul zamanına kaldı. İnsanın olumlu paylaşımları her zaman hoş bir anı olur. Bir anda sebepsizce mutlu eder insanı. Demek bu masa oyunları sevdası da çocukluğuma dayanıyor :))
Burak askere gidince her hafta sonu pijama partisi yapmayı düşünüyorum. Masa oyunları da vazgeçilmez olacak. Esracım seni çağırıp çağırmama konusunda hala emin değilim. Bilmiyormuş gibi yapabilir misin acaba :D Ne çok sataştım sana.  Şaka bir yana seni çok seviyorum Esraaaaaaa :)) İlk güncemi de böylece bitiriyorum.

2 yorum: