6 Ocak 2013 Pazar

Soru İşaretleri

Atatürk Havalimanı 30.12.12
Atatürk Havalimanı 30.12.12
Ruh halim çok değişti. Normalde sabredebileceğim konularda dahi hassaslaşıyorum bir anda. Hiç olmayacak durumlara sinirleniyorum. Eskisi gibi hissetmiyorum kendimi. Sanki neşem bir geliyor, bir bakıyorsun ki gitmiş. Ruhum da mı eksik kaldı acaba? İçimde mi gitti onunla? Gidecek mi daha? Alışacak mıyım bu duruma? Daha kolay, daha katlanılabilir olacak mı? Bir tek ben miyim bunları hisseden? Çok mu abartıyorum yoksa? Daha kolay daha basit olabilecekken ben mi zorlaştırıyorum? Yada bunu yaşamam mı gerek? İliklerime kadar yokluğunu hissetmem mi gerek? Yarın sıkıldığımda aklıma bu günler mi gelecek, şükür mü edeceğim? Ben hisli miyim? Yada duruma alışmam için bir süre gerekiyor da ben henüz bu geçişi mi yaşıyorum? 
Çok soru var aklımda, içimde, dilimde. Kiminin cevabı var kiminin yok. Bilmediklerimi öğrenmek istiyor muyum; hayır. Eh hadi bakalım "sayılı gün" geç de görelim! 

2 yorum:

  1. her şeyi tadını çıkararak yaşamak gerekirmiş ayşenur hep duyduğum bir söz var: Herkes hamile olduğunda bir an önce zamanın geçmesini ve bir an önce bebeğinin doğmasını ister ama sadece 9 ay yaşayacağı güzel duyguların tadını çıkararak günlerini geçirmeyi çoğu zaman bilmez diye :) her şey kolay ve basit olsaydı sen bu duyguları yaşayamayacaktın belki de,eşini ne kadar sevdiğini belki şimdiki farklı duygularla hissedemeyecektin ve özlemlerini;)özlemek ve beklemek sevilen varsa, zor da olsa çok güzeldir..bu duyguların tadını çıkarark beklemek daha bi telkin eder insanı...Tabi Allah sabır versin ve zaman seni çok yormadan geçsin inşallah :)))

    YanıtlaSil
  2. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. İnşaallah dediğin gibi tadını çıkarırım bu vaktin, becerebilirsem tabi :) bu arada ismini yazmamışsın??

    YanıtlaSil