25 Şubat 2013 Pazartesi

Ekmekler, Börekler, Muffinler Ve Gün

Çikolatalı Muffin
Kıymalı Börek
Yorulmuşum vallahi. Bugün günüm vardı. Nurgül, Şüheda, Edanur, Aynur, Kadriye Teyze ve misafir sanatçılar Fatma Teyze, Emine Teyze ve tabi ki Tima :) Dün Tima ile mutfağa girdik nam nam nam nam nam yemelik ikramlar hazırladık. hemen muhteşem menümüzü saymak istiyorum: Zeytinli rulolar, Akdeniz ekmeği, kıymalı börek, çikolatalı muffin, elmalı sürpriz tatlı, lahana salatası ve kuskus salatası. Eh daha ne olsun! Yanına da güzel bir çay :) Afiyetle yedik, karnımızı doyurduk. Ellerine sağlık Timacım. Sen olmasan nasıl yorulurdum kim bilir. Canım benim. 
Tabi bu arada çok sadece lak lak etmedik, Edanur bebek hediye şekerleri hazırladı Nurgülle, Aynur pazarlamacılık yaptı, biz kahve falı baktık. Sanırım bu sırada Tima mutfağı toplamakla meşguldü :))
Kardeşceğezimi yolcu ettim. Misafirlerimi uğurladım. Mutfağımı toparladım. 
Böyle anlatırken kolay da birazcık olaylı geçti akşamımız. Nurgüller geldiğinde tam bizim katta asansörde kaldılar. Biz onunla uğraşırken Burak aramasın mı! Ne yapacağımı şaşırdım. Bir yanda asansöre sıkışmış arkadaşım ve ailesi bir yanda günlerdir konuşamadığım beyim. Telefonu açtım "Şu an hiç müsait değilim Burak, Nurgüller geldi." dedim ve kapattım. Asansörde kaldılar diyemedim, aklı bende kalmasın diye. Neyse ki kurtarma çalışmaları uzun sürmedi. Hemencecik kurtardık sevgili ailemizi :))
Yarın öğlenciyim. Sabah mışıl mışıl uyuyacağım. Belli mi olur beyim arar belki...
Zeytinli Rulo
Resim yazısı ekle

Akdeniz Ekmeği
         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder