23 Şubat 2013 Cumartesi

Snow White And The Hunstman (Pamuk Prenses Ve Avcı)

Ne zamandır izlemeye fırsat bulamamıştım. Bu akşam Tima (kardeşceğezim Fatıma olur kendileri. Ben ona Tima demeyi daha çok seviyorum) ile izleyelim dedik. Ay demez olaydık. Allahım germiş de germiş kasmış da kasmış. Bu defa uyarlama izlediğime bin pişmanım. Bir kere kötü cadı Charlize Theron, pamuk prenses Kristen Stewart. Ve iddia ediliyor ki Pamuk Prenses cadıdan daha güzelmiş. Yok artık! Koskoca Charlize Theron'u bırak en güzel kızı kıytırık Kristen yap. Mümkün mü böyle bir şey. Göz var izan var! Ay çok sinirlendim. Neyse böylece sizi bu hatadan kurtarmak, uyarmak istiyorum. Ben ettim siz etmeyin :)) 
Tima demişken; dün akşam geldi kardeşceğezim. Bugün de tembel kahvaltıdan sonra Eminönü'ne gittik lokum almaya :)) Mısır Çarsı'nı gezdik. Ve fark ettik ki insanların ta yurt dışından gelip fotoğraf çektirdiği Yeni Cami önünde bizim fotoğrafımız yok. Hemen birinin eline tutuşturduk telefonu ve poz verdik. Valla iyi geldi Tima bana. Özlüyorum herkesi. Annemi, babamı, kardeşlerimi, sevgili beyimi :)) Bey demişken Burak ve bölüğünü dağa çıkardılar. Alarm vermişler, talim yapıyorlar. Olur da savaş çıkarsa ne yaparız diye. Çadırda yaşıyorlar 3 gündür. Banyo yok, yatak yok, telefon yok. Tulumlarla uyuyorlarmış. Ne kadar da kötü. Bakalım daha ne kadar devam edecek. Ben gidip kurtaracağım sevdiceğimi :)) Cuma günü yolcuyum malum. Kıbrıs'ı fethedip diyeceğim "Alın size nikah cüzdanı verin kocamı!" :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder