18 Nisan 2013 Perşembe

Yoğun Mu Yoğun Hafta

Bu hafta nasıl cuma oldu haberim yok. Şu an yorgunluktan gözlerim kapanıyor ama yazacağım diye inat ettim :) Artık resmen bir koro görevlisiyim :) Müzik eğitimcisiyim diyebilmeyi çok isterdim ama yeteneğim buna yetecek verecek ölçüde değil. Geçen yıl yıl sonu için bir sınıfla çok güzel bir koro hazırlamıştık. Hem şarkı söylemiştik hem de ritim araçlarıyla bir ritim gösterimiz vardı. Bu sene ki çıkışı Kutlu Doğum Haftası için hazırladığımız koroda yakaladık. Perihan Hoca bana ilk bu konuyla geldiğinde dedim ki "Hocam ilahi benim alanım değil. Ne söyleyebilirim ne de söyletebilirim. Bir kere repertuvarım yok." Baktık olacak gibi değil. Öğrencilere dinletiyoruz ama mümkün değil olmayacak, melodiyi yakalayamıyoruz. Aklıma babam geldi. Hemen aradım. Allah razı olsun elinde bulunan benim yavrularımın sesine uygun ilahileri hem kendi öğrencilerinin okuduğu şekliyle hem de enstrümantal olarak gönderdi. Başladık dinlemeye. Sonra da söylemeye. Bir kere dinleme aşamasından söyleme aşamasına geçmek bizim için büyük ümit oldu. Üstelik şimdiye kadar ne öğrencilerim ne de ben müzikle hiç çalışmadık. O kadar zevk aldık ki söylerken. Yavrularım da hemen kaptılar ezgiyi. Sınıfta zorla seyirci yaptığımız öğrencilerime dinlettik, fikir aldık, düzenlemeler yaptık. Ve son iki gündür provadayız. Gece adam akıllı uyuyamadım bile heyecandan. Bugün sabahtan ve öğleden sonra olmak üzere iki gösteride sahne aldık. O kadar güzel oldu, herkesten o kadar iyi tepkiler aldık ki çok sevindim. Hem öğrencilerim çok mutlu oldu hem de ben. Programın tamamı çok hoş oldu. Darısı bir daha ki etkinliklere :) 
Eve geldiğimde bugün kapıyı bile kapatmak istemedim. O kadar yorulmuşum ki... Zar zor yemek yedim, ayaklarımı uzattım, hala uzatıyorum :) Yarın sabah erkenden okula gideceğim yarın da gezimiz var :)) Çocuk gelişimi bölümüyle önce Rumeli Hisarı'na gidiyoruz, oradan da Emirgan Korusu'na. Hava sağanak yağışlı gösteriyor ama Allah'tan ümit kesilmez. Hayırlısı :) 
Bu arada diyeceksiniz bu muydu yoğunluk! Daha bitti mi bitmedi! Dün sabah kahvaltıya okuldan öğretmen arkadaşlar vardı. Hülya, Sibel, Emine ve Esin. Ateş alır gibi kahvaltı yaptık koştur koştur okula gittik. Hepimiz de nöbetçiyiz :) Bütün gün prova vardı. Akşam da açık lise dersi. Sonra eve geldim benle birlikte Nurgül ve Şüheda da geldi. Onlarla da oturduk çay içtik. Güzel oldu, iyi geldi. Cumartesi günü de Beylikdüzü ilinden misafirlerim var :)) Ama o macera bir daha ki yazıya :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder