7 Nisan 2013 Pazar

Ayşe Nur Kendini Aşar :))

Bu hafta beslenme konusunda kendimi aştım. Geçen sene çok sevdiğim ve pişirmekten de kaçınmadığım balıktan tiksinmiştim. Uzun süre balık yiyemedin. Bu sene kokusunu almadan
Levreğim ve salatam


pişince yemeğe başladım. Taki bu akşama kadar. Canım çok istedi ve yalnız lokantaya gitmek istemedim. Dedim hadi Ayşe Nur kalk kızım. Balıkçıya gidip bir levrek seçtim. Fırına atıp pişirdim. Korkumdan mutfak penceresini sonuna kadar açtım. Balığım pişince de salatamla afiyetle yedim :)) Balık dediğin hafta bir mutlaka yenmeli :)) Artık evde balık pişirmeye devam :))
İkinci bireysel başarım da süt. Beşinci sınıftan beri nesquik haricinde hiçbir sütü içemiyordum. Kokusu bile midemi bulandırıyor. Geçen hafta bir tarif öğrendim. Light sütler daha kokusuz oluyormuş. Light sütün içine bir adet gün kurusu kayısıyı küçük küçük doğruyoruz. İçine arzuya göre tarçın ve ceviz kırığı atıyoruz. Kaşık kaşık içiyoruz. O kadar lezzetli ki ben bile içtim, içiyorum :)) Bu haftada iki başarı kaydettim. Kendimi aştım :))
Cumartesi Eminönü'ne Dilek ve Esinle Ali Kaan bebeğe alışveriş yapmaya gittik. Allahım ne kadar güzel beşikler vardı. Salladım durdum. Ali Kaan bebeğe de bir sürü cici aldık. Bebek şekeri için malzemeleri de aldık. Şekerleri de yaptık mı artık sağlıcakla gelebilirsin bebiş. 
Ayşe'nin harika sofrası :)
Bu da Pierre Loti kahvesi
Bir de sevgili Ayşe'nin evine gittim. Mine, Şeyma ve Yusuf bebekle çay içtik. Yusufçuğumu uyuttum ayağımda. İki hafta nasıl da büyümüş. Maaşallah ona. Sevgili Ayşe de döktürmüş yine. Öyle güzel mamalar yapmış ki hepsi nam nam nam nam nam nam. Ellerine sağlık Ayşecim :)) 
Bu sabah da Eyüp Cami'ne namaza gittik. Gerçekten çok güzeldi. İnsan manevi havadan hemencik etkileniyor. Kesinlikle daha sık gidilmeli. Ardından da tabi ki Pierre Loti'ye kahve içmeye çıktık. Çok hoş bir manzara vardı. Gitmeyeli epey olmuş, özlemişim. 
Yoğun bir haftadan sonra güzel bir uykuyu hak ettim artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder