3 Ağustos 2013 Cumartesi

Ramazan Ve Televizyon Programları

Ramazan ve tabi rahatsızlığımın münasebetiyle ister istemez televizyonla daha sık muhatap oldum. Daha doğrusu olmaya çalıştım ama cık, olmadı, başaramadım. Günün farklı saatlerinde her kanal geçmiş sezonlara ait dizilerini arka arkaya yayınlıyor. Tabi buna artık tüm Türk halkının iğrendiği fakat kanalların bir türlü dikkate almadığı "Doktorlar"dizisi de dahil. Allahım hiç mi paraları yok acaba, onun için mi ısrarla beş senedir her yaz o dizi dönüyor etrafta. Artık ismi lazım değil diye hitap edeceğim diziye. Evet evet "ismi lazım değil!" Hatta kendisi de lazım değil! 
Neyse diğer kanalların da pek bir farkı yok dediğim gibi hepsi tekrar peşinde. Bir de tabi ramazanın olmazsa olmazı yemek programları var. Hayır insanlar zaten aç, susuz. Ne diye o leziz, şahane yemekleri gösterip duruyorsunuz. Gündüz kuşağı böyle iken akşam da tüm kanallarda farklı farklı yarışmalar var. İnsanlar oradan oraya koşuyor hediyeleri yakalamaya, yarışmayı kazanmaya çalışıyor. Bu her kanal için geçerli. 
Ve tabi iftar-sahur programları var. Nihat Hoca'nın artık hiç uyumadığını düşünmeye başladım. Ya da televizyon setinin arkasına bir yatak atmış ve orada yatıp kalkıyor olabilir. Hem iftar programı yapıyor saatlerce hem de sahur. Allah ağzına kuvvet versin. Gerçekten onu dinleyen o kadar kişi var ki. Ne diyelim; Allah razı olsun diyelim. Hem üslubu güzel hem de adam akıllı konuşuyor. Tavuk kurban edin diyen hocalardan sonra eli öpülesi. Ama benim favorim TRT1'deki Bekir Develi ile Ramazan Sevinci. Hem konukları seçkin hem de sunum hoşuma gidiyor. 
Velhasıl şu sıra televizyonda izlenecek pek bir şey yok. En azından benim dişime göre bir şey yok. Düşününce sezonda da televizyonu açmayan bir insanım. O zaman bu kadar şikayet niye! Halkım için! Kaliteli yayınlar izlemek hepimizin hakkı :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder