2 Haziran 2013 Pazar

Burak Gelirse

Tam bir ay olmuş yazmayalı. Daha önce yoğunluktan yazamıyorum demiştim meğerse yanlış amanda söylemişim. Asıl koşuşturma daha yeni geliyormuş :)) 
Koskoca bir ayda hayatım da benimle birlikte koşarak ilerledi. En önemlisi sevgili eşim Burak tezkeresini aldı :)) Annem ve kardeşlerim onu karşılamaya geldi. Benden iyisi yoktu. Annemler gittikten sonra biz de ufak bir tatile çıktık. Maşukiye'ye gittik. Gerçekten çok hoşumuza gitti. İstanbul'a da çok yakın. İki saatte ulaşıyorsunuz. Her yer yeşillik ve su. Hava da mis gibi. Cansu Otel'de kaldık. Herkese tavsiye ederim. HEm bungalovlar var hem de standart otel odaları. Hafta sonu şehir telaşından kaçmak ve dinlenmek için ideal. Cansu'ya giderseniz mutlaka kiremitte sucuğundan yiyin. Kendileri yapıyormuş sucuğu, lezizdi. Maşukiye'de alabalık tesisleri meşhur, alabalık pek sevmememize rağmen gelmişken yiyelim dedik. Ama Burakla tekrar karar verdik alabalık bize göre değil. Bir lezzeti, yağı yok balığın. Canım levrek, çipura dururken alabalığa hacet yok. Onun dışında Maşukiye hoş, gezilesi. Maşukiye'den bana en büyük hatıra sayısız tavla mağlubiyetim oldu :( Ama suç Burak'ta insan mahsus çaktırmadan hanımına yenilir. Der ki "Vallahi bravo, bak yine yendin." 
Sonrası İstanbul'a dönüş ve sınav koşusuna tam gaz devam. Son sınavımı da cuma günü bitirdim çok şükür. Yavrularım iki hafta sonra karne alacaklar. Onlar heyecanlı ben nedense onlardan daha heyecanlıyım :)) Önümüzdeki iki hafta boyunca da 12. sınıfların işletme dosyalarını inceleme ve beceri sınavlarıyla meşgul olacağız. Mezun olabilmeleri için beceri sınavını geçmeleri gerekiyor. Hepsi de geçecek, ben eminim. 
Burak dönünce hayatım bir garip oldu. Sanki yeniden tanışıyoruz ya da yeni evlenmişiz gibi hissettim. O kadar süre ayrı kalınca bir araya gelişimiz bir garip oldu tabi. Yeni aşıklar gibi sürekli gezmek, birlikte vakit geçirmek istiyoruz. Her fırsatta bir şeyler yapmaya uğraşıyoruz sanki geçen zamanı telafi etmek ister gibi. Geçen hafta ilk sinemamıza gittik :D Ironman'i izledik. Daha önce aldığım zevki alamadım serinin üçüncü filminden. Daha fazla aksiyon vardı ama nedense memnun etmedi beni. Tabi Burakla izlenen ilk film olduğu için hoştu, o ayrı :) 
Arada arkadaşlarımızın bazılarıyla görüştük. Akrabalardan gelenler oldu derken günler akıp gitti.  
Ama Burak Bey düzenimi bozdu. Kendimce oturttuğum düzenimi bir kez daha kuruyorum. Uyku düzenim bozuldu, yemek düzenim bozuldu, temizlik düzenim bozuldu. Adaptasyon aşamasındayım ve hemencecik yeni bir düzen kurmak istiyorum. Tek başıma plan yapmaya alışmıştım mesela. Şimdi bir şeyi yapmadan veya planlamadan önce onu düşünüyorum acaba müsait mi diye. Ya da benden habersiz program yapınca bozuluyorum. Neden; çünkü benim başka bir planım var o sıra! Arkadaş, düşününce hakikaten yeni evlenmişiz gibi. Böyle hissetmekte haklıymışım :D

2 yorum:

  1. yahu bende bilemedim hatun şimdi. gitsem bir dert, gelsem bir dert; olsam başka dert, olmasam başka dert. neyse idare et biraz daha az kaldı evin reisliği işini sana devredeceğim.

    YanıtlaSil